Efeler Belediye Başkanı Anıl Yetişkin, yeni yıl öncesinde belediye şantiyeleri ve hizmet binasındaki birimleri ziyaret ederek çalışma arkadaşlarıyla buluştu. Başkan Yetişkin, ziyaretlerde belediye emekçilerine yeni yıl hediyelerini takdim etti.
Şantiyelerden hizmet binasına ziyaret
Efeler Belediyesi’nde görev yapan personelle tek tek selamlaşan Başkan Yetişkin, çalışanlarla sohbet ederek yeni yıllarını kutladı. Ziyaretler, samimi ve sıcak bir atmosferde gerçekleşti.
Personelle birebir temas
Başkan Yetişkin, sağlık, huzur ve mutluluk temennilerini ileterek tüm mesai arkadaşlarına iyi dileklerini sundu. Belediye çalışanları da ziyaretleri ve hediyeleri dolayısıyla Başkan Yetişkin’e teşekkür etti.
Emek ve fedakârlık vurgusu
Ziyaret sırasında kısa bir konuşma yapan Başkan Yetişkin, yıl boyunca özveriyle çalışan belediye personeline teşekkür ederek, “Efeler’e değer katan her hizmetin arkasında sizlerin alın teri, emeği ve fedakârlığı var. Birlikte çalışıyor, birlikte üretiyor ve kentimize birlikte sahip çıkıyoruz” dedi.
2026 için dayanışma mesajı
Başkan Yetişkin, 2026 yılında da ekip ruhu ve dayanışma anlayışıyla Efeler’in her noktasına hizmet götürmeye devam edeceklerini vurguladı. Yetişkin, tüm çalışma arkadaşlarına aileleriyle birlikte sağlıklı ve huzurlu bir yıl temennisinde bulundu.




