Efeler Belediye Başkanı Anıl Yetişkin, yeni yıl dolayısıyla yayımladığı mesajda 2025 yılı boyunca hayata geçirilen belediye hizmetlerini değerlendirdi. Sosyal belediyecilikten çevreye, kültürden temel hizmetlere kadar geniş bir alanda çalışmalar yürüttüklerini belirten Yetişkin, Efeler’de birlikte yaşama ve dayanışma kültürünün güçlendiğini ifade etti.
Yaşamın her alanına dokunan hizmetler
2025 yılı boyunca Efeler Belediyesi olarak insanı merkeze alan bir anlayışla çalıştıklarını belirten Başkan Yetişkin, “Sosyal belediyecilikten temel hizmetlere, kültürden çevreye, çocuklarımızdan özel vatandaşlarımıza kadar yaşamın her alanına dokunan projeleri hayata geçirdik. Kentimizin ihtiyaçlarını önceleyen, kamu kaynaklarını adil kullanan bir yönetim anlayışıyla hareket ettik” dedi.
Başkan Yetişkin, bu süreçte kendilerine güvenen ve katkı sunan tüm Efeler halkına teşekkür etti.
2026’da kararlılık vurgusu
Yeni yılda da aynı kararlılıkla çalışmaya devam edeceklerini vurgulayan Başkan Yetişkin, “Efeler’in her mahallesinde, her sokağında ve her hanesinde yaşam kalitesini artırmayı hedefleyen çalışmalarımızı sürdürdük. Bu anlayış, 2026 yılında da yol haritamız olmaya devam edecek” ifadelerini kullandı.
Adil ve katılımcı belediyecilik sürecek
2026 yılında daha yaşanabilir, daha adil ve daha mutlu bir Efeler için çalışacaklarını belirten Yetişkin, sosyal dayanışmayı büyüten, kent yaşamını kolaylaştıran, doğaya ve insana saygılı projelerle kenti geleceğe hazırlamayı sürdüreceklerini söyledi.
“Biz belediyeciliği yalnızca hizmet üretmek değil; umut olmak, dayanışmayı büyütmek ve kimseyi geride bırakmamak olarak görüyoruz” diyen Başkan Yetişkin, katılımcı, şeffaf ve hesap verebilir yönetim anlayışından taviz verilmeyeceğini vurguladı.
Yeni yıl temennisi
Başkan Anıl Yetişkin, mesajının sonunda 2026 yılının tüm insanlığa, ülkemize ve Efeler’e huzur, sağlık, barış ve bereket getirmesi temennisinde bulunarak tüm hemşehrilerinin yeni yılını kutladı.

