Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Buca’da sabah dayanışması: Şirinyer’de sıcak çorba ikramı başladı

Buca Belediyesi, Şirinyer İzban İstasyonu karşısında kurduğu mobil araçla haftanın üç günü vatandaşlara sıcak çorba ikram ediyor.

Buca Belediyesi, Şirinyer İzban İstasyonu karşısında kurduğu mobil araçla haftanın

Buca Belediyesi, kış aylarının etkisini artırdığı günlerde sosyal belediyecilik anlayışıyla anlamlı bir çalışmayı hayata geçirdi. Şirinyer İzban İstasyonu karşısında kurulan mobil araçta, sabahın erken saatlerinde işe ve okula giden Bucalılara sıcak çorba ikram ediliyor.

Haftanın üç günü ücretsiz ikram

Pazartesi, çarşamba ve cuma günleri saat 07.00’de başlayan ikramlarda, Kent Lokantası’nda hijyenik koşullarda hazırlanan mercimek çorbası vatandaşlara sunuluyor. Tek kullanımlık bardaklarda servis edilen çorbalar, taze ekmekle birlikte dağıtılıyor. Uygulama, özellikle sabah saatlerinde yoğun noktadan geçen yurttaşlardan büyük ilgi görüyor.

Kış boyunca sürecek

Soğuk havalarda dayanışmayı güçlendirmeyi amaçlayan çorba ikramının, kış mevsimi boyunca devam edeceği belirtildi. Belediye ekipleri, hijyen ve düzen konusunda titizlikle çalışarak her sabah yüzlerce vatandaşa sıcak bir başlangıç sunuyor.

“Paylaşmanın bereketine inanıyoruz”

Buca Belediye Başkanı Mimar Görkem Duman, uygulamanın önemine dikkat çekerek şu ifadeleri kullandı:
“Buca Belediyesi olarak yaşamın her alanında vatandaşlarımızın yanında olmaya özen gösteriyoruz. Çorba ikramımıza geçen kış başlamıştık. Bu sene de havaların soğumasıyla yeniden başladık. Soğuk havalarda vatandaşlarımızın içleri ısınsın istiyoruz. Paylaşmanın bereketine inanıyor, tüm komşularımıza afiyet olsun diyoruz.”