Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

DİSK’li emeklilerden Konak’ta nöbet: “Sefalet ücretini kabul etmiyoruz”

En düşük emekli aylığının 20 bin TL olarak belirlenmesine tepki gösteren DİSK Devrimci Emekliler Sendikası Konak Şubesi, soğuk havaya rağmen üç gündür nöbet tutuyor.

En düşük emekli aylığının 20 bin TL olarak belirlenmesine tepki

En düşük emekli aylığının 20 bin TL olarak belirlenmesinin ardından, emeklilerin tepkisi büyüyor. Gıda, kira ve temel yaşam giderlerini karşılamakta zorlanan emekliler, maaşların dolar hesabıyla değerlendirilmesine karşı ses yükseltiyor.

Artan hayat pahalılığı karşısında geçinemediklerini dile getiren emekliler, taleplerini meydanlarda dile getirmeye devam ediyor.

DİSK’ten Konak’ta imza kampanyası ve nöbet

DİSK Devrimci Emekliler Sendikası Konak Şubesi tarafından başlatılan “Sefalet ücretini kabul etmiyoruz” başlıklı imza kampanyası ve nöbet eylemi, soğuk havaya rağmen üç gündür aralıksız sürüyor.

Eylemin bugünkü adresi, Konak İskelesi karşısındaki Tramvay Meydanı oldu. Emekliler, taleplerini dile getirdikleri nöbet boyunca vatandaşlardan da destek aldı.

“Emekliyiz, haklıyız, kazanacağız”

Eylem sırasında açıklama yapan DİSK Devrimci Emekliler Sendikası Konak Şubesi Başkanı Esma Minareci, gösterilen dayanışma için teşekkür ederek şu ifadeleri kullandı:

“Destek ve ilgilerinden dolayı tüm halkımıza ve emeklilerimize teşekkür ediyoruz. Emekliyiz, haklıyız. Birleşe birleşe kazanacağız.”

Mücadele sürecek mesajı

Minareci, emeklilerin insanca yaşayabilecek bir gelir talebinden vazgeçmeyeceklerini vurgulayarak, imza kampanyası ve eylemlerin önümüzdeki günlerde de devam edeceğini belirtti.