Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Menderes Belediyesi’nden tarihi adım: İlk kez taşınmaz satın alındı

Menderes Belediyesi, Ziraat Bankası’na ait iş yerini 28,2 milyon liraya satın alarak tarihinde ilk kez bir taşınmazı belediye bünyesine kazandırdı.

Menderes Belediyesi, Ziraat Bankası’na ait iş yerini 28,2 milyon liraya

Menderes Belediyesi, mali disiplini ve yatırım odaklı yönetim anlayışıyla dikkat çekmeye devam ediyor. Belediye Başkanı İlkay Çiçek döneminde uygulanan tasarruf ve yatırım politikaları kapsamında, belediye tarihinde bir ilke imza atıldı. Belediye binasının bulunduğu alanda yer alan ve Ziraat Bankası’na ait olan iş yeri, ihale yoluyla satın alınarak belediye mülkiyetine geçti.

28,2 milyon liraya belediyeye kazandırıldı

İhale usulüyle gerçekleştirilen satışta 28 milyon 200 bin lira bedelle satın alınan taşınmaz, Menderes Belediyesi’nin tarihinde ilk kez bir iş yerini satın alması açısından önem taşıyor. Daha önce banka olarak kullanılan alan, yapılacak düzenlemelerin ardından belediye hizmetlerinin sunulduğu yeni bir hizmet alanı olarak kullanılacak.

“Satan değil alan belediyeyiz”

Konuyla ilgili açıklama yapan Menderes Belediye Başkanı İlkay Çiçek, ekonomik koşulların zorlaştığı bir dönemde önemli bir yatırım gerçekleştirdiklerini vurguladı. Başkan Çiçek, şu ifadeleri kullandı:

“Ranta değil halka hizmet anlayışıyla, belediyeler üzerindeki baskının her geçen gün arttığı bu dönemde hiçbir bahaneye sığınmadan Menderes’imize değer katacak yatırımlarımızı sürdürüyoruz. Bu kapsamda Menderes tarihinde bir ilki hayata geçirerek yeni bir taşınmazı belediyemize kazandırdık.”

Yeni hizmet alanı kısa sürede açılacak

Satın alınan alanın kısa süre içinde hizmete açılacağını belirten Başkan Çiçek, yeni taşınmazın belediyenin hizmet kapasitesini artıracağını söyledi:

“Belediye binamızın bulunduğu alandaki Ziraat Bankası’na ait iş yerini satın alarak bünyemize dahil ettik. Yeni alanda hemşehrilerimize daha etkin, hızlı ve verimli hizmet sunacağız. Belediye hizmetlerine erişim kolaylaşacak, çalışma ortamlarımız daha düzenli ve fonksiyonel hale gelecek.”

“Menderes’in geleceğine güçlü bir yatırım”

Açıklamasının sonunda eleştirilere de yanıt veren Başkan Çiçek, “Yapamaz, maaş bile ödeyemez diyenlere inat çalışmaya devam ediyoruz” diyerek şu sözlerle konuşmasını tamamladı:

“Bu yatırım, Menderes’imizin geleceğine atılmış güçlü bir adımdır. Yeni taşınmazımız ilçemize hayırlı, uğurlu olsun.”