Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Karşıyaka sahiline yeni stantlar kuruldu: Mısır ve kestane satışı yenileniyor

İzmir Büyükşehir Belediyesi, Karşıyaka sahil bandında mısır ve kestane satan esnaf için hijyenik, estetik ve denetlenebilir yeni stantlar üreterek hizmete sundu.

İzmir Büyükşehir Belediyesi, Karşıyaka sahil bandında mısır ve kestane satan

Karşıyakalıların en çok vakit geçirdiği alanların başında gelen sahil bandında mısır ve kestane satışı yapan esnaf için yeni stantlar kuruldu. İzmir Büyükşehir Belediyesi atölyelerinde üretilen stantlarla, hem görsel bütünlük sağlandı hem de satışların hijyen standartlarına uygun şekilde yapılmasının önü açıldı.

33 esnafa doğrudan destek

İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından, Karşıyaka sahil bandında faaliyet gösteren ve İzmir Roman Kooperatifi üyesi olan 33 mısır ve kestane satıcısına yeni tezgâhlar teslim edildi. Alaybey’den Mavişehir’e kadar uzanan sahil hattında hizmet veren esnaf, artık suya dayanıklı ahşap malzemeden üretilen yeni stantlarda satış yapacak.

Hijyen ve denetlenebilirlik ön planda

Kent kültürünün önemli unsurları arasında yer alan sokak lezzetleri için tasarlanan yeni stantlar, hijyen standartlarına uygun ve denetlenebilir bir yapıya sahip. İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından üretilen tezgâhlar, hem sağlık koşullarını iyileştiriyor hem de sahil bandının estetik görünümüne katkı sağlıyor.

“Daha uygun koşullarda satış yapılacak”

İzmir Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı bünyesinde koordinatör olarak görev yapan Emin Karameşe, yapılan çalışmaya ilişkin açıklamada bulundu. Karameşe, “Karşıyaka sahilinde satış yapan yurttaşlarımızın daha hijyenik ve uygun koşullarda hizmet vermesini amaçladık. Önceki stantlar estetik açıdan da yeterli değildi. Yeni tezgâhlar tamamen belediyemizin imkânlarıyla, tekne yapımında kullanılan ve yağmur ile çamura dayanıklı ahşaptan üretildi. Kullanacak arkadaşlarımıza hayırlı olsun” dedi.