Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Karşıyaka’da yılbaşı denetimi: 250 işletme mercek altına alındı

Karşıyaka Belediyesi ve ilgili kurumlar tarafından yılbaşı öncesi restoran ve eğlence mekânlarına yönelik gerçekleştirilen kapsamlı denetimlerde, hijyen kurallarına aykırılık tespit edilen bir işletmeye ihtarname düzenlendi.

Karşıyaka Belediyesi ve ilgili kurumlar tarafından yılbaşı öncesi restoran ve

Karşıyaka Belediyesi ve ilgili kurumlar tarafından yılbaşı öncesi restoran ve eğlence mekânlarına yönelik gerçekleştirilen kapsamlı denetimlerde, hijyen kurallarına aykırılık tespit edilen bir işletmeye ihtarname düzenlendi.

Yılbaşı öncesi kapsamlı denetim

Yaklaşan yılbaşı öncesinde Karşıyaka genelindeki restoran ve eğlence mekânlarında kapsamlı denetimler gerçekleştirildi. Karşıyaka Belediyesi Zabıta Müdürlüğü koordinasyonunda; İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü, İlçe Emniyet Müdürlüğü ve İlçe Sağlık Müdürlüğü ekiplerinin katılımıyla yürütülen çalışmalarda yaklaşık 250 işletme denetlendi.

Sahte alkolden hijyene kadar inceleme

Üç gün süren denetimlerde; sahte alkol riski, kapalı alanlarda sigara kullanımı, gıda ürünlerinin son kullanma tarihleri, hijyen koşulları ve işletmelerin resmi belgeleri titizlikle kontrol edildi. Yapılan incelemeler sonucunda hijyen kurallarına uygun olmadığı belirlenen bir işletme hakkında ihtarname düzenlendi. Diğer işletmelere ise toplum sağlığı ve güvenliği konusunda gerekli uyarılar yapıldı.

Başkan Ünsal: “İhmale asla izin vermiyoruz”

Karşıyaka Belediye Başkanı Yıldız Ünsal, denetimlere ilişkin yaptığı açıklamada halk sağlığının öncelikleri olduğunu vurgulayarak şunları söyledi:

“Yılın her döneminde olduğu gibi, yılbaşı gecesinde de vatandaşlarımız için risk oluşturabilecek hiçbir ihmale izin vermiyoruz. İlgili kurumlarla iş birliği içinde denetimlerimizi gerçekleştirdik ve hayati öneme sahip kuralları işletmelere bir kez daha hatırlattık.”

Denetimler sürecek

Kurallara uygun hizmet veren işletmelere teşekkür eden Başkan Ünsal, aynı hassasiyetin devam etmesi gerektiğini belirterek, “Halk sağlığı ve güvenliğini korumak adına kararlı mücadelemizi sürdüreceğiz. Yeni yıla huzurla girmek için gerekli tüm önlemleri alacağız. Tüm vatandaşlarımızın yeni yılını kutluyor, 2026’nın herkese sağlık ve mutluluk getirmesini diliyorum” dedi.