Türkiye Cumhuriyeti’nin Kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk, ebediyete intikalinin 87’nci yılında Buca’da anlamlı bir uygulamayla anıldı.
Buca Belediyesi, “Atatürk’ün en büyük eserim dediği Cumhuriyet”in dayanışma ruhunu yaşatmak amacıyla 10 Kasım boyunca Kent Lokantaları’nda ücretsiz yemek servisi gerçekleştirdi.
Başkan Duman: “Cumhuriyetin ruhunu sosyal eşitlikle yaşatıyoruz”
Buca Belediye Başkanı Mimar Görkem Duman, 10 Kasım’ın yalnızca bir anma günü değil, Cumhuriyet’in temel değerlerine sahip çıkma fırsatı olduğunu vurguladı.
Başkan Duman, “Ata’mızı derin bir saygı ve özlemle anarken, O’nun en büyük mirası olan sosyal adaleti hayata geçirmeyi sürdürüyoruz. Kent Lokantalarımızı bu özel günde ücretsiz yaparak, Ulu Önder’imizin bize emanet ettiği dayanışma ve eşitlik ruhunu Buca’da yaşatmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
Üç farklı noktada yoğun ilgi
Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği ücretsiz yemek uygulaması; Uğur Mumcu Caddesi, Mustafa Kemal Mahallesi ve Tınaztepe Tarık Akan Gençlik Merkezi’ndeki Kent Lokantaları’nda gün boyu sürdü.
Özellikle öğrenciler ve dar gelirli vatandaşlar tarafından takdirle karşılanan uygulama, 10 Kasım’a Buca’da farklı ve anlamlı bir dokunuş kattı.



