Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Büyükşehir’den faydalı hizmet: İzmir’de trafiğe etkili müdahale

İzmir Büyükşehir Belediyesi, ücretsiz oto kurtarma hizmetiyle 2025 yılında yoğun saatlerde arızalanan ve kazaya karışan 316 aracın trafiği aksatmasının önüne geçti.

İzmir Büyükşehir Belediyesi, ücretsiz oto kurtarma hizmetiyle 2025 yılında yoğun

İzmir Büyükşehir Belediyesi, kent trafiğinin yoğun olduğu saatlerde yaşanan arıza ve kazalara hızlı müdahale ederek ulaşımın aksamamasını sağlıyor. Belediye bünyesinde görev yapan iki çekici araç, belirlenen ana arterlerde ücretsiz hizmet vererek trafiğin rahatlamasına katkı sunuyor.

Yoğun saatlerde ücretsiz hizmet

İzmir Büyükşehir Belediyesi, 2020 yılından bu yana iki çekici aracıyla hafta içi sabah 07.00–11.00 ile akşam 16.00–20.00 saatleri arasında ücretsiz oto kurtarma hizmeti veriyor. Arızalanan ya da kazaya karışan araçlar, trafiği engellemeyecek şekilde güvenli noktalara çekiliyor.

İhbarlar anında değerlendiriliyor

Hizmet kapsamında İZUM, emniyet birimleri veya 153 Hemşeri İletişim Merkezi’ne gelen ihbarlar doğrultusunda ekipler hızla olay yerine yönlendiriliyor. 2025 yılı içerisinde yapılan müdahalelerle 316 aracın trafiğe olumsuz etkisi önlendi.

Dört ana arterde çekici desteği

İzmir Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı çekici araçlar;

Karabağlar DGM – Yeşillik – Yeşildere,

Fahrettin Altay – Çankaya (Mustafa Kemal Sahil Bulvarı, Fevzipaşa ve Gazi Bulvarı),

Bornova Manisa Kavşağı – Meles Deltası (Ankara Caddesi),

Meles Deltası – Çiğli Otoban Kavşağı (Anadolu Caddesi – Altınyol) güzergâhlarında görev yapıyor.

Amaç trafik güvenliği ve akışın korunması

İzmir Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Dairesi Başkanlığı İzmir Ulaşım Merkezi Araç Sevk Yönetim Şefi Ali Akbakır, hizmetin amacının can ve mal güvenliğini sağlamak olduğunu belirterek, “Yolda kalan araçları güvenli bir noktaya alarak hem trafik akışını hem de sürücü güvenliğini kontrol altına alıyoruz. Vatandaşlarımız 153 Hemşeri İletişim Merkezi’ni arayarak bu tamamen ücretsiz hizmetten faydalanabilir” dedi.