Kuşadası Belediyesi ile Birleşik Kamu-İş’e bağlı TÜM YEREL-SEN arasında sosyal denge tazminatı sözleşmesinin imzalanması için belediye başkanlık makamında tören düzenlendi. Törene Kuşadası Belediye Başkanı Ömer Günel, TÜM YEREL-SEN Aydın Şube Başkanı Mehmet Bozkurt ve sendika yöneticileri katıldı.
“En yüksek oran üzerinden sözleşme imzaladık”
TÜM YEREL-SEN Aydın Şube Başkanı Mehmet Bozkurt, yapılan sözleşmenin çalışanlar açısından önemli bir kazanım olduğunu belirterek, “Bugün Kuşadası Belediyesi ile en yüksek oran üzerinden sözleşmemizi imzaladık. Çalışanlarına sahip çıkan Başkanımız Sayın Ömer Günel’e teşekkür ediyorum” dedi.
Başkan Günel: “Çalışanlarımızla büyük bir aileyiz”
Kuşadası Belediye Başkanı Ömer Günel, belediye emekçilerinin her zaman yanında olduklarını vurgulayarak, “Biz tüm çalışanlarımız ile büyük bir aileyiz. Olanaklarımız ölçüsünde destek vermeye devam edeceğiz. Sözleşmemizin tüm mesai arkadaşlarıma hayırlı olmasını diliyorum” diye konuştu.


